caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica
هدف وبلاگ:
گردشگری دریایی، توسعه ی گردشگری پایدار، مفید و سودمند، ارائه ی جاذبه های پیدا و نا پیدای بندر انزلی، استان و منطقه. آشنایی با ملل و اقوام دیگر جهت رشد، شکوفایی و بروز خلاقیت در مردمانم به امید آنکه آن باشیم که باید باشیم.


سخنی پیرامون سفر:
سفر جذابترین، دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات عمر آدمی ست که تا ابد همراه اوست. حتی یادآوری و مرور آن شادی و نشاط برایمان و نزدیکانمان به ارمغان می آورد. سفر انسان را هوشمند تر و پخته تر می سازد. جذابیت ها، تنوع طبیعی و جذابیت های محسوس و نا محسوس انسان ها،تنوع فرهنگ ها، گوناگونی، رنگ ها و رفتارها کمک می کند به بروز ابتکار، نوع آوری، خلاقیت و حتی نبوغ در کسب و کار.دانش زندگی را افزایش می دهد و زندگی را با نشاط تر آسان تر می سازد.سفر برطرف کننده ی اندوه هاست به دست آوردن روزی دانش و آداب زندگی و پیدا کردن دوست از مواهب سفر است.
سفر های کوتاه را با ما تجربه کنید و آماده ی سفرهای بزرگ و جادویی زندگی باشید
گردآورنده
آخرین نظرات
شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۳ ب.ظ

چشمه های آب گرم دماوند + تصاویر

طبیعت هزار رنگ اطراف تهران جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که می‌تواند یک روز زیبا و خاطره‌انگیز برای تهرانی‌های همیشه فراری از دود و شلوغی ایجاد کند. وقتی در نزدیکی تهران بلند‌ترین قله کشور وجود دارد چه فرصتی از این بهتر؟ منطقه دماوند با جاذبه‌های طبیعی فراوانش این فرصت را به شهروندان داده است که با صرف اندک هزینه و وقت بتوانند از بودن در دامن طبیعت لذت ببرند.

ازجمله موهبت‌های طبیعی این منطقه چشمه‌های آب گرم و سرد آن است. در اینجا به شما چند چشمه زیبا را پیشنهاد می‌کنیم که اوقات فراغت خود را در کنار آنها بگذرانید.

چشمه آبعلی هراز: قطعا شما نام دوغ آبعلی را شنیده‌اید. خوب است بدانید که چشمه آبعلی در شمال روستای آبعلی و در 60 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد. البته سال‌هاست که آب این چشمه از طریق لوله به کارخانه منتقل می‌شود، در بطری ریخته و به شهر فرستاده می‌شود. وجود CO2 در آب این چشمه موجب تنظیم دستگاه گوارش و هضم سریع غذا می‌شود.

چشمه سیاه‌سنگ: یکی دیگر از چشمه‌های این منطقه، چشمه سیاه‌سنگ است. این چشمه از دل کوهستان می‌جوشد و به سمت دره کنارش جاری می‌شود، سیاه‌سنگ در طول مسیر موجب رشد گیاهان و گل‌ها و درختان فراوانی شده است. همچنین این چشمه در مسیر کوهستانی خود چند آبشار بزرگ و کوچک را به وجود آورده است که در طول سال خصوصا تابستان محل تفرج بسیاری از گردشگران است.

چشمه اعلا: منطقه گردشگری چشمه اعلا یکی از گزینه‌های مطلوب است. این چشمه که در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری شرق تهران و در چهارکیلومتری شهر دماوند واقع شده است، دارای آب و هوایی خنک است که همین مساله باعث شده در فصل تابستان‌ هزاران گردشگر خصوصا از شهر تهران به آنجا مراجعه کنند.

در کنار این چشمه روستایی با همین نام وجود دارد که آب و هوای کوهستانی و سردسیری دارد. در این روستا محصولات کشاورزی از جمله قیسی، گیلاس، زردآلو، سیب، گردو، آلبالو و عسل تولید می‌شود که هرکدام می‌تواند سوغاتی خوبی برای شما باشد.

چشمه تیز‌آب: اگر به سمت شمال شهر دماوند بروید در فاصله دوکیلومتری روستای دشتمزار چشمه‌ای است که آب آن دارای املاح معدنی فراوانی است و از آن می‌توان برای مداوای امراض پوستی مختلف بهره برد. آب این چشمه چنان تیز و تند و گس است که نام آن را چشمه تیزآب نهاده‌اند.

نویسنده : فواد شمس

 چشمه های آب گرم دماوند

 چشمه های آب گرم دماوند

 چشمه های آب گرم دماوند

 چشمه های آب گرم دماوند

 چشمه های آب گرم دماوند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۵
محمود عباسیان امین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی