caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica
هدف وبلاگ:
گردشگری دریایی، توسعه ی گردشگری پایدار، مفید و سودمند، ارائه ی جاذبه های پیدا و نا پیدای بندر انزلی، استان و منطقه. آشنایی با ملل و اقوام دیگر جهت رشد، شکوفایی و بروز خلاقیت در مردمانم به امید آنکه آن باشیم که باید باشیم.


سخنی پیرامون سفر:
سفر جذابترین، دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات عمر آدمی ست که تا ابد همراه اوست. حتی یادآوری و مرور آن شادی و نشاط برایمان و نزدیکانمان به ارمغان می آورد. سفر انسان را هوشمند تر و پخته تر می سازد. جذابیت ها، تنوع طبیعی و جذابیت های محسوس و نا محسوس انسان ها،تنوع فرهنگ ها، گوناگونی، رنگ ها و رفتارها کمک می کند به بروز ابتکار، نوع آوری، خلاقیت و حتی نبوغ در کسب و کار.دانش زندگی را افزایش می دهد و زندگی را با نشاط تر آسان تر می سازد.سفر برطرف کننده ی اندوه هاست به دست آوردن روزی دانش و آداب زندگی و پیدا کردن دوست از مواهب سفر است.
سفر های کوتاه را با ما تجربه کنید و آماده ی سفرهای بزرگ و جادویی زندگی باشید
گردآورنده
آخرین نظرات

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ

کشتی میرزا کوچک خان بندر انزلی



گشت دریایی کشتی میرزا کوچک خان


هر هفته، پنج شنبه ها بزودی از مبداٌ بندرانزلی


سفرهای ارزان، گشت دریایی و شب مانی در دریا، تماشای غروب زیبای آفتاب، اجرای زنده موسیقی، ارائه شام و صبحانه در رستوران کشتی. (کافی شاپ دایر به هزینه گردشگران). اقامت در اتاقهای 2 تخته، 4 تخته و 6 تخته...

هزینه این گشتها و نحوه رزرو و خرید به قرار زیر می باشد:

اتاقهای دو تخته به ازای هر نفر              تومان

اتاقهای چهار تخته به ازای هر نفر           تومان

اتاقهای شش تخته به ازای هر نفر           تومان

 «لطفاً جهت رعایت حل خودتان و ارائه بهتر خدمات رفاهی-گردشگری در طول هفته و حداکثر یک روز  قبل از حرکت کشتی اقدام به خرید بلیط نمایید»



نحوه رزرو بلیط:

پس از انتخاب نوع سفر با توجه به ارائه قیمت در بالا، مبالغ فوق را به شماره کارت 4105-3261-3372-6104 (بانک ملت) به نام محمد عباسیان امین واریز کرده و سپس نام و نام خانوادگی فرد واریز کننده بهمراه 4 رقم آخر شماره کارت، تعداد و اسامی نفرات را به شماره 09118812003 ارسال نمایید. پس از ثبت نام، تأییدیه ثبت نام به همراه محل و ساعت حضور به اطلاع شما خواهد رسید.

 


توجه                                         توجه

  • قیمت برای کلیه هموطنان، اقشار و  به هر تعداد یکسان می باشد.
  • مسافران محترم نگران هوای برفی یا بارانی نباشند، آنچه برای سفرهای دریایی مد نظر است تلاطم دریاست که با توجه به ابزارآلات ، ایستگاه های هواشناسی و مجهز بودن کشتی تدبیرات لازم در این رابطه انجام خواهد شد.
  • گردشگران محترم در طی سفرهای دریایی حضوراً با اقلام و ابزار دریانوردی آشنا خواهند شد.
  • فقط خردسالان زیر 2 سال مهمانان کشتی هستند.
  • برای اقامت شبانه، ارائه شناسنامه اعضای خانواده الزامی میباشد.
  • در طول مدت سفر و اقامت در کشتی، گردشگران عزیز با رعایت شئونات اسلامی ما را یاری نمایند.
  • حرکت کشتی غالباً 1 تا 1/5 ساعت قبل از غروب آفتاب خواهد بود.
  • مقدور نبودن ماندن در دریا به دلیل شرایط آب و هوایی و صلاحدید کاپیتان و تلاتم دریا، کشتی جهت اقامت شب در اسکله پهلو خواهد گرفت.
  • مسافران پس از صرف صبحانه روز بعد کشتی را ترک خواهند کرد.


 

برای مشاهده اطلاعات و تصاویر بیشتر  کشتی میرزا کوچک خان

 http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif
۳۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۵
محمود عباسیان امین
شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۴ ب.ظ

عکسهایی از انزلی قدیم

 عکسهایی از بندر انزلی قدیم...

 

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۴
محمود عباسیان امین

گیلان در اوستا با نام «وارِنا» معرفی شده است و یونانیان این سرزمین را با نام یکی از اقوام بومی ایران پیش از آمدن آریایی‌ها یعنی کادوسیان می‌نامیدند.

گیلان قسمتى از کرانه‌های جنوب غربى و غرب دریاى خزر است که از گذشته دور تا چند قرن پیش به دو بخش تقسیم می‌شد. بخش غربى؛ سمت راست سفیدرود را «بیه پس» و بخش شرقى؛ یعنى سمت چپ سفیدرود را «بیه پیش» می‌گفتند. بیه در زبان محلى به معناى رود یا ساحل است. بدین ترتیب بیه پس به سرزمینى اطلاق مى‏شد که عقب سفیدرود قرار داشت و بیه پیش به سرزمینى اطلاق مى‏شد که جلوی سفیدرود قرار داشت.

 

منبع : http://www.wikipg.com

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۳
محمود عباسیان امین

آبشارهای استان گیلان

آبشار لاتون (بارزاو): این آبشار در 15 کیلومتری جنوب شهرستان آستارا در روستای کوته مومه از توابع شهر لوندویل قرار دارد. ارتفاع تقریبی این آبشار 105 متر است و از لحاظ ارتفاع، مرتفع‌ترین آبشار استان گیلان به شمار می‌رود که در تمام طول سال آب دارد ولی حجم آن در فصول مختلف متفاوت است.

 

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۵
محمود عباسیان امین

 استان گیلان به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی و رژیم حرارتی مدیترانه‌ای، پوشش گیاهی بسیار متنوعی را دارا می‌باشد و همین پوشش گیاهی و سرسبزی استان گیلان بارزترین ویژگی گردشگری طبیعی این استان است. هرچند که بهره‌برداری‌های غیرمعقول از گذشته‌های دور تاکنون آسیب‌هایی را به آن وارد ساخته و وسعت آن را کاهش داده است اما با این حال بالغ بر یک سوم از مساحت استان را جنگل‌ها پوشانده‌اند. سراسر دامنه جنوبی البرز در منتهی‌الیه دشت گیلان از پوشش جنگلی انبوه برخوردار است. این پوشش جنگلی در برخی نقاط از دشت‌ها و حتی کناره‌های دریای خزر نیز به چشم می‌خورد و برحسب ارتفاع از سطح دریا دارای مشخصات متغیری هستند به طوری که در ارتفاعات بین صفر تا 900 متر بیشتر درختان بلوط و ممرز، در نقاط پست از درختان بید، بیدمشک و توسکا پوشیده شده است. در ارتفاعات تا 1800 متر جنگل‌های راش و سایر نباتات صنعتی دیده می‌شوند. به طور کلی درختان جنگلی استان گیلان عبارتند از توسکا، آزاد، ممرز، راش، بلوط، ازگیل، توت، تمشک، انبو، گردو، انجیر، فندق، کهل، انار جنگلی (ترش)، افرا، گوجه سبز، ضمه و ولیک.

جنگل‌های سراوان (در نزدیکی رشت)، جنگل‌های تالش، جنگل‌های لاهیجان و جنگل‌های دیلمان از جمله جنگل‌های زیبا و دیدنی استان گیلان می‌باشند.

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۲
محمود عباسیان امین
شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ب.ظ

مختصری از دانستنیها و دیدنیهای گیلان - چهارم

پوشاک در استان گیلان

در گیلان مردم به دلیل وجود طبیعتی زیبا و مملو از رنگ، کمتر از رنگ مشکی استفاده می‌کردند مگر زنان مسن که آنان نیز تنها لچک خود را که زیر روسری بسته می‌شد از این رنگ تیره انتخاب می‌کردند. مردم گیلان در گذشته برای عزا نیز لباس‌های کهنه و مندرس خود را به تن می‌کردند و از پوشیدن لباس سیاه امتناع می‌کردند.

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۸
محمود عباسیان امین
شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ

کلوت های دیدنی شهداد + تصاویر

اردیبهشت ماه یکی از بهترین فصل ها برای کویرگردی است. زمستان های کویر بسیار سرد و تابستان هایش بسیار گرم است اما هوای معتدل بهاری و پائیزی، زمان مناسبی برای گشت و گذار در کویر است. شهداد شهر کوچکی است در 70 کیلومتری شمال شرقی کرمان که پس از آن تا کیلومترها هیچ شهری نیست و تنها چند آبادی دیگر است و دیگر هیچ.

 کلوت های دیدنی شهداد

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۱
محمود عباسیان امین
ال پنیول (El Peñol) یا صخره گواتاپه (Guatapé) مابین دو شهر گواتپه و ال پینول، در استان "آنتیوکویا "کشور "کلمبیا" واقع شده است. این صخره 10 میلیون تنی با ارتفاع تقریبی 200 متر که از کیلومترها دورتر قابل مشاهده است و از جاذبه های توریستی پر طرفدار و معروف این منطقه است.

در بالای این صخره ساختمانی کوچک که مخصوص ایستادن و تماشای مناظر اطراف هست به همراه چند فروشگاه کوچک مخصوص فروش سوغاتی های آن منطقه و مواد غذایی تعبییه شده است تا به گردشگران سرویس دهند. و دسترسی به بالای صخره از طریق پلکانی زیبا و منحصربفرد امکان پذیر است.

 

 زیباترین صخره دنیا با ویوی رویایی

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۰
محمود عباسیان امین
شاتو دو ویلاندری (Château de Villandry) یک قلعه و قصر باشکوه در شهر ویلاندری در مرکز فرانسه است. کاخ خوش منظره ویلاندری و باغ های سرسبزش شهرتی جهانی دارد. این قصر و قلعه باشکوه علاوه بر معماری زیبا و تحسین برانگیزش، یادآور گوشه ای از تاریخ فرانسه است.

اینجا همان مکانی است که فیلیپ دوم، پادشاه فرانسه با ریچارد یکم، پادشاه انگلیس ملاقات کرد و در مورد پیمان صلح با وی به گفتگو و مذاکره پرداخت. ویلاندری بارها در طول تاریخ دست به دست شده است

باغ ویلاندری در فرانسه

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۹
محمود عباسیان امین
شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ

آبشار زیبای پونگوئا در ویتنام + تصاویر

آبشار پونگوئا (Pongua) آبشاری زیبا در 50 کیلومتری شهر دالات (Dalat) در جنوب ویتنام است. این آبشار در منطقه‌ای زیبا که پر از انواع دریاچه‌ها، آبشارها و چشمه‌سارهاست قرار گرفته و طبیعت چشم‌نوار و شاعرانه محل، گردشگران را به سوی خود می‌خواند. این آبشار خوش‌نما 40 متر ارتفاع و بیش از 100 متر عرض دارد و اطراف آن را 25 هکتار جنگل بکر و دست‌نخورده احاطه کرده است. شدت سقوط آب از صخره های پلکانی به حدی است که صدای غرش آب‌های سرنگون، از چندین کیلومتر دورتر قابل شنیدن است.

 آبشار پونگوئا در ویتنام

 

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۹
محمود عباسیان امین
شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ب.ظ

ویتنام، ناشناخته اما دیدنی + تصاویر

ویتنام یکی از زیباترین کشورهای منطقه جنوب شرقی آسیا ست. از شمال با چین و لائوس، از غرب با کامبوج همسایه است و از شرق و جنوب به دریای شرق و اقیانوس آرام منتهی می‌شود. این کشور 86 میلیون نفر جمعیت با ۵۴ نوع نژاد گوناگون دارد. مذاهب بودیسم، مسیحیت ،کائو دائیسم و هوائیسم در ویتنام پیروانی دارند. البته اکثر مردم در این کشور پیرو بودیسم هستند.هم اکنون تعداد زیادی از معابد و کلیساها از جمله جاذبه های گردشگری برای جهانگردان به شمار می روند.

 

ویتنام

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۵
محمود عباسیان امین
شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

بزرگترین غار جهان در ویتنام +تصاویر

شگرف‌ترین غار موجود در جهان به کشور ویتنام تعلق دارد که ارتفاع سقف آن به اندازه 200 متر می‌رسد.

عکاس استرالیایی بنام جان اسپایس "John Spis"  عکس‌های بسیار زیبایی را از این غار به تصویر کشیده است.

http://s2.picofile.com/file/7624959458/edameh_matlab.gif

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۶
محمود عباسیان امین