caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica
هدف وبلاگ:
گردشگری دریایی، توسعه ی گردشگری پایدار، مفید و سودمند، ارائه ی جاذبه های پیدا و نا پیدای بندر انزلی، استان و منطقه. آشنایی با ملل و اقوام دیگر جهت رشد، شکوفایی و بروز خلاقیت در مردمانم به امید آنکه آن باشیم که باید باشیم.


سخنی پیرامون سفر:
سفر جذابترین، دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات عمر آدمی ست که تا ابد همراه اوست. حتی یادآوری و مرور آن شادی و نشاط برایمان و نزدیکانمان به ارمغان می آورد. سفر انسان را هوشمند تر و پخته تر می سازد. جذابیت ها، تنوع طبیعی و جذابیت های محسوس و نا محسوس انسان ها،تنوع فرهنگ ها، گوناگونی، رنگ ها و رفتارها کمک می کند به بروز ابتکار، نوع آوری، خلاقیت و حتی نبوغ در کسب و کار.دانش زندگی را افزایش می دهد و زندگی را با نشاط تر آسان تر می سازد.سفر برطرف کننده ی اندوه هاست به دست آوردن روزی دانش و آداب زندگی و پیدا کردن دوست از مواهب سفر است.
سفر های کوتاه را با ما تجربه کنید و آماده ی سفرهای بزرگ و جادویی زندگی باشید
گردآورنده
آخرین نظرات
شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ق.ظ

منطقه زیبای کاتزولدز در انگلیس + تصاویر


کاتزولدز (Cotswolds) منطقه ای بکر و دست نخورده در جنوب انگلیس است. دولت بریتانیا این منطقه را به طور رسمی «منطقه ای برخوردار از زیبایی های طبیعی چشمگیر» لقب داده است.

در اینجا گویی زمان سال هاست که متوقف شده است و لذا ما با یکی از مهمترین و اصیل ترین مناطق دست نخورده انگلیس روبرو هستیم؛ جایی که به نام قلب انگلستان شناخته می شود. کاتزولدز منطقه ای است با مناظر زیبا، باغ های تماشایی، قلعه های باشکوه، خانه های سنگی قدیمی و... خلاصه آن چه که چشم می بیند و لذت می برد.

اینجا پر است از کلیساهای قدیمی، مانند کلیسای جامع گلاستر و ساختمان های تاریخی، مانند قلعه برکلی. باغ های این منطقه مکانی ایده آل برای قدم زدن، تفرج، استراحت و برگزاری یک پیک نیک شاد است.

این منطقه نه فقط برای خود مردم انگلیس جذاب است بلکه همه ساله گردشگرانی از کشورهای مختلف جهان به قصد دیدن زیبایی های طبیعی و تاریخی آن، به این منطقه سفر می کنند. صنعت اصلی این منطقه پشم است که سابقه آن به قرون وسطی باز می گردد.

تجارت وابسته به دامداری و کشاورزی جزیی از زندگی مردم این منطقه است که البته اخیراً گردشگری و خدمات مرتبط با آن نیز بخشی از سهم تجارت در اقتصاد این منطقه را به خود اختصاص داده است. پارک آبی کاتزولدز که بزرگترین پارک آبی بریتانیاست در هشت کیلومتری جنوب سایرن سستر (Cirencester) واقع شده است.

این پارک با داشتن 133 دریاچه، شما را به انجام انواع تفریحات آبی دعوت می کند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این منطقه، برج برادوی (Broadway Tower) است. این برج زیبا و باعظمت که 17 متر ارتفاع دارد، بر فراز تپه برادوی ساخته شده و عملیات ساخت آن در سال 1798 تکمیل گشته است. هر چند این منطقه بافت سنتی خود را حفظ کرده ولی گردشگران و مسافرانی که به آن وارد می شوند، می توانند مطمئن باشند که اقامتی راحت و آرام در آن خواهند داشت. در کاتزولدز، علاوه بر فعالیت هتل های پنج ستاره و رستوران های لوکس، اقامتگاه های مختلفی نیز دایر است.

 منطقه زیبای کاتزولدز در انگلیس

 منطقه زیبای کاتزولدز در انگلیس

 منطقه زیبای کاتزولدز در انگلیس

 منطقه زیبای کاتزولدز در انگلیس

 منطقه زیبای کاتزولدز در انگلیس

 منطقه زیبای کاتزولدز در انگلیس

 منطقه زیبای کاتزولدز در انگلیس

 منطقه زیبای کاتزولدز در انگلیس


http://roozgozar.com/piczibasazi/matlab/01/roozgozar.com-0021.gif


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۹
محمود عباسیان امین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی