caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica
هدف وبلاگ:
گردشگری دریایی، توسعه ی گردشگری پایدار، مفید و سودمند، ارائه ی جاذبه های پیدا و نا پیدای بندر انزلی، استان و منطقه. آشنایی با ملل و اقوام دیگر جهت رشد، شکوفایی و بروز خلاقیت در مردمانم به امید آنکه آن باشیم که باید باشیم.


سخنی پیرامون سفر:
سفر جذابترین، دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات عمر آدمی ست که تا ابد همراه اوست. حتی یادآوری و مرور آن شادی و نشاط برایمان و نزدیکانمان به ارمغان می آورد. سفر انسان را هوشمند تر و پخته تر می سازد. جذابیت ها، تنوع طبیعی و جذابیت های محسوس و نا محسوس انسان ها،تنوع فرهنگ ها، گوناگونی، رنگ ها و رفتارها کمک می کند به بروز ابتکار، نوع آوری، خلاقیت و حتی نبوغ در کسب و کار.دانش زندگی را افزایش می دهد و زندگی را با نشاط تر آسان تر می سازد.سفر برطرف کننده ی اندوه هاست به دست آوردن روزی دانش و آداب زندگی و پیدا کردن دوست از مواهب سفر است.
سفر های کوتاه را با ما تجربه کنید و آماده ی سفرهای بزرگ و جادویی زندگی باشید
گردآورنده
آخرین نظرات
سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ

بزرگترین آسمان خراش دنیا , برج خلیفه دبی + تصاویر

برج خلیفه (Burj Khalifa) ساختمانی بسیار زیبا و مدرن در مرکز دبی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره میکند.
این شاهکار معماری، یکی از جاذبه های بیچون و چرای دبی به شمار میرود، به گونهای که بازدید از این برج معمولاً در صدر برنامههای اکثر تورهای گردشگری که به دبی میروند قرار دارد.

برج خلیفه با 828 متر ارتفاع، «بلندترین ساختمان جهان» محسوب میشود و همین عنوان پرطمطراق برای کشاندن خیل گردشگران به آنجا کافی است.

البته این برج فقط برای خیره ساختن چشمها و یا صرفاً به عنوان یک جاذبه توریستی ساخته نشده بلکه در آن انواع تاسیسات مختلف، تجهیزات رادیو و ارتباطات، 9 هتل، هزار واحد آپارتمان، 49 طبقه اداری، 19 برج مسکونی، مراکز خرید مجلل، 30 هکتار دریاچه ساخته شده به دست انسان، استخر، کتابخانه و غیره کار شده است.

هتل آرمانی (Armani Hotel) با 160 اتاق در طبقات اولیه برج واقع است.

برج خلیفه که امکانات شیک و بهروز، معماری تماشایی و تجهیزات مدرن را یک جا گرد آورده است، رکوردهای متعددی در اختیار دارد، و آن را به عنوان سازهای میشناسند که بلندترین ساختمان خودایستای جهان، پرطبقهترین ساختمان جهان، دارای طولانیترین آسانسور جهان، دارای بلندترین سکوی مشاهده (Observation deck) جهان و ... میباشد.

فواره برج که در دریاچه انسانساز قرار دارد، 275 متر طول داشته و میتواند آب را به ارتفاع 150 متر که برابر با ارتفاع یک ساختمان 50 طبقه است پرتاب کند.

این فواره دارای 6600 لامپ در 25 رنگ مختلف است و خود یکی از جاذبههای شورانگیز دبی به شمار می‌رود.

 برج خلیفه دبی

 برج خلیفه دبی

 برج خلیفه دبی

 برج خلیفه دبی

 برج خلیفه دبی

 برج خلیفه دبی

 برج خلیفه دبی

 برج خلیفه دبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی