caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica
هدف وبلاگ:
گردشگری دریایی، توسعه ی گردشگری پایدار، مفید و سودمند، ارائه ی جاذبه های پیدا و نا پیدای بندر انزلی، استان و منطقه. آشنایی با ملل و اقوام دیگر جهت رشد، شکوفایی و بروز خلاقیت در مردمانم به امید آنکه آن باشیم که باید باشیم.


سخنی پیرامون سفر:
سفر جذابترین، دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات عمر آدمی ست که تا ابد همراه اوست. حتی یادآوری و مرور آن شادی و نشاط برایمان و نزدیکانمان به ارمغان می آورد. سفر انسان را هوشمند تر و پخته تر می سازد. جذابیت ها، تنوع طبیعی و جذابیت های محسوس و نا محسوس انسان ها،تنوع فرهنگ ها، گوناگونی، رنگ ها و رفتارها کمک می کند به بروز ابتکار، نوع آوری، خلاقیت و حتی نبوغ در کسب و کار.دانش زندگی را افزایش می دهد و زندگی را با نشاط تر آسان تر می سازد.سفر برطرف کننده ی اندوه هاست به دست آوردن روزی دانش و آداب زندگی و پیدا کردن دوست از مواهب سفر است.
سفر های کوتاه را با ما تجربه کنید و آماده ی سفرهای بزرگ و جادویی زندگی باشید
گردآورنده
آخرین نظرات
شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ

کلوت های دیدنی شهداد + تصاویر

اردیبهشت ماه یکی از بهترین فصل ها برای کویرگردی است. زمستان های کویر بسیار سرد و تابستان هایش بسیار گرم است اما هوای معتدل بهاری و پائیزی، زمان مناسبی برای گشت و گذار در کویر است. شهداد شهر کوچکی است در 70 کیلومتری شمال شرقی کرمان که پس از آن تا کیلومترها هیچ شهری نیست و تنها چند آبادی دیگر است و دیگر هیچ.

 کلوت های دیدنی شهداد

 کلوت های دیدنی شهداد

.شهداد را با کلوت هایش می شناسند و هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن کلوت های شهداد به آن جا سفر می کنند. کلوت اصطلاحا عارضه ای طبیعی است که از فرسایش بیابان و به وسیله باد درست شده است. کلوت های شهداد از نظر شکل، تعداد و اندازه در دنیا بی نظیرند؛ این کلوت ها از دور مانند یک شهر به نظر می رسند مانند مجموعه ای خانه ها با برج ها و باروها. وسعت این شهر کویری در حدود 11هزار متر مربع برآورد شده است و قدمت کلوت ها به حدود 20 هزار سال پیش برمی گردد. برای رفتن به کلوت ها از شهداد حدود 30 کیلومتر باید به طرف مشرق بروید. اگر تصمیم دارید تا شب را در کویر بمانید و از آسمان زیبای پرستاره کویر لذت ببرید، در 20 کیلومتری شرق شهداد و در نزدیکی شهر کلوت ها، کمپ کویری شهداد احداث شده است که شامل امکاناتی چون آب، برق، سرویش بهداشتی، بیش از 30 آلاچیق، و فضایی برای حمام آفتاب است. ظرفیت این کمپ حدود 40 نفر است. جهت ساخته شدن کمپ، شمالی – جنوبی است و موقعیت جغرافیایی آن که میان چند کلوت قرار گرفته است طوری است که از توفان شن جلوگیری می کند و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

 کلوت های دیدنی شهداد

 کلوت های دیدنی شهداد

برای رفتن به کلوت های شهداد ،هم می توان از اتومبیل شخصی استفاده کرد و هم از وسایل نقلیه عمومی. اگر با وسیله شخصی قصد سفر دارید از طریق جاده کرمان – شهداد و سپس از جاده شهداد- نهبندان و پس از طی حدود 20 کیلومتر می توان به کمپ کویری رسید. علاوه بر این از داخل کرمان تورهای گردشگری کویرگردی هم مسافرت به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

 کلوت های دیدنی شهداد

 کلوت های دیدنی شهداد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۱
محمود عباسیان امین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی