caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica
هدف وبلاگ:
گردشگری دریایی، توسعه ی گردشگری پایدار، مفید و سودمند، ارائه ی جاذبه های پیدا و نا پیدای بندر انزلی، استان و منطقه. آشنایی با ملل و اقوام دیگر جهت رشد، شکوفایی و بروز خلاقیت در مردمانم به امید آنکه آن باشیم که باید باشیم.


سخنی پیرامون سفر:
سفر جذابترین، دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات عمر آدمی ست که تا ابد همراه اوست. حتی یادآوری و مرور آن شادی و نشاط برایمان و نزدیکانمان به ارمغان می آورد. سفر انسان را هوشمند تر و پخته تر می سازد. جذابیت ها، تنوع طبیعی و جذابیت های محسوس و نا محسوس انسان ها،تنوع فرهنگ ها، گوناگونی، رنگ ها و رفتارها کمک می کند به بروز ابتکار، نوع آوری، خلاقیت و حتی نبوغ در کسب و کار.دانش زندگی را افزایش می دهد و زندگی را با نشاط تر آسان تر می سازد.سفر برطرف کننده ی اندوه هاست به دست آوردن روزی دانش و آداب زندگی و پیدا کردن دوست از مواهب سفر است.
سفر های کوتاه را با ما تجربه کنید و آماده ی سفرهای بزرگ و جادویی زندگی باشید
گردآورنده
آخرین نظرات
شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

چه خبر از “چیتبال”ها؟

شاید بپرسید “چیتبال ها” این روزها کجا هستد و چه می کنند؟

خوب، من برایتان می گویم…

“دلبر”، همان چیتبالی که قبلا یک سفر برای دیدن یوزپلنگ های در اسارت، و یک سفر برای تماشای بازی فوتبال تیم هنرمندان انجام داده بود، اکنون برای انجام یک ماموریت به یک سفر داخلی رفته. برای اینکه از صحت و سلامت این چیتبال مطمئن شوید چند تصویر از او را در زیر منتشر کرده ایم. البته به زودی سفرنامه اش توسط “علی پزشکی” در وبلاگ http://cheetball.blogfa.com نوشته خواهد شد.

“کوشکی”، همان چیتبالی که یک سفر طولانی به برزیل انجام داده بود، حالا به همراه “کامران خوشی” (مدیر پورتال سفر “زورق”) راهی آمریکا شده. به زودی عکس هایی از سفر او هم منتشر خواهد شد.

حالا این شما و چند عکس از “دلبر”:

همانطور که می بینید چیتبال دلبر برای گرامیداشت هفته هلال احمر و با شعار “یک عالم آدم، اعضای یک پیکر” به همراه “علی پزشکی” رفته تا مسیر از آستارا تا استارباد را رکاب بزند.

چیتبال دلبر در “نمین”

چیتبال دلبر در انزلی

چیتبال دلبر در حال ادای احترام به یکی از ورزشکاران این مرز و بوم

چیتبال دلبر در حال ادای احترام به یکی از بزرگان فرهنگ این مرز و بوم

به هر حال، چیتبال ها عروسک های حامی محیط زیست هستند و پیامشان را هرجور که بتوانند منتقل می کنند.

بله، چیتبال ها عروسک هایی هستند که سفر می کنند. در این عکس چیتبال دلبر با گردشگران خارجی عکس گرفته و ورودشان را به ایران خوشامد گفته.

 

منبع: وبلاگ آرش نور آقایی عزیز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
محمود عباسیان امین

نظرات (۱)

۰۳ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۲ جوانان متحد انزلی چی
جالب بود

پاسخ:
پاسخ:
باسلام جهت اخرین اخبار ازچیتبالها لطفابه ادرس www.cheetball.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی