caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica
هدف وبلاگ:
گردشگری دریایی، توسعه ی گردشگری پایدار، مفید و سودمند، ارائه ی جاذبه های پیدا و نا پیدای بندر انزلی، استان و منطقه. آشنایی با ملل و اقوام دیگر جهت رشد، شکوفایی و بروز خلاقیت در مردمانم به امید آنکه آن باشیم که باید باشیم.


سخنی پیرامون سفر:
سفر جذابترین، دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات عمر آدمی ست که تا ابد همراه اوست. حتی یادآوری و مرور آن شادی و نشاط برایمان و نزدیکانمان به ارمغان می آورد. سفر انسان را هوشمند تر و پخته تر می سازد. جذابیت ها، تنوع طبیعی و جذابیت های محسوس و نا محسوس انسان ها،تنوع فرهنگ ها، گوناگونی، رنگ ها و رفتارها کمک می کند به بروز ابتکار، نوع آوری، خلاقیت و حتی نبوغ در کسب و کار.دانش زندگی را افزایش می دهد و زندگی را با نشاط تر آسان تر می سازد.سفر برطرف کننده ی اندوه هاست به دست آوردن روزی دانش و آداب زندگی و پیدا کردن دوست از مواهب سفر است.
سفر های کوتاه را با ما تجربه کنید و آماده ی سفرهای بزرگ و جادویی زندگی باشید
گردآورنده
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ب.ظ

دوبرونیک، مروارید دریای آدریاتیک

دوبرونیک شهری قدیمی در ساحل دریای آدریاتیک است که در جنوب کرواسی مستقر شده. این شهر یکی از برترین مقاصد توریستی اطراف مدیترانه، بندر و مرکز شهرستان دوبرونیک می باشد که در سال 2011 جمعیتی حدود 43000 نفر داشت. دوبرونیک که "مروارید دریای آدریاتیک" نیز نامیده می شود، از سال 1979 جزو میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک، کرواسی

شهر دوبرونیک (به زبان لاتینی: راگوسا) به تجارت دریایی وابسته است. در قرون وسطی این شهر تنها شهر ایالتی بود که می توانست با ونیزی ها رقابت کند. دوبرونیک بدلیل ثروت فراوان و دیپلماسی قدرتمندش توانست در طول قرون 15 و 16 شدیدا پیشرفت و ترقی کند. علاوه براین، دوبرونیک یکی از مراکزی است که باعث پیشرفت زبان و ادبیات کرواسی شد چراکه شاعران، نمایشنامه نویسان، نقاشان، ریاضی دانان، فیزیکدانان و دانشمندان سرشناس و معروفی را تربیت کرده است.

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک، کرواسی

امروزه صنعت توریسم دوبرونیک از کرواسی نیز پیشی گرفته است زیرا از مقاصد توریستی برجسته و نیز یکی از زیباترین شهرهای مدیترانه ای می باشد. دوبرونیک زمانی یک جمهوری مستقل و کاملا وابسته به تجارت بود. و با وجود اینکه همواره قلمروش توسط امپراتوری های عثمانی و ونیزی تهدید می شد، اما قرنهای بسیاری دربرابر آنها مقاومت کرد. سرانجام در اوایل قرن 19 توسط شخصیت های معروف به عنوان مکانی دیدنی شناخته شد. نمایشنامه نویس مشهور، جرج برنارد شاو، گفته است: "کسانی که به دنبال بهشت روی زمین می گردند باید آنرا در دوبرونیک جستجو کنند." حتی اشراف زادگان، وزیران و سیاستمداران به این شهر علاقه مند هستند. مرحوم پاپ جان پائول دوم نیز طرفدار این شهر بود و به عنوان شهروند افتخاری آن محسوب شد. در سال 2010 نیز از میان 23 هتل لوکس کرواسی، 13 تای آنها در دوبرونیک واقع شده بود.

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک مملو است از معماری و پیکره های زیبا، کلیساها، صومعه ها، موزه ها و فواره های بی نظیر. این شهر مناطق و تفرج گاه های نمونه ی بسیاری دارد مانند: جزایر Elaphiti، شهر زیبای Cavtat، دهکده ی Konavle، جزیره ی Mljet و Korčula و نیز شبیه جزیره ی Ston و Peljesac. همچنین شهرک های مجاور Kotor و Perast که در مونته نگرو در بوسنی و هرزگوین قرار گرفته اند، مناطق وسوسه انگیزی برای سیاحت های روزانه می باشند. .

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک، کرواسی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی