caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica
هدف وبلاگ:
گردشگری دریایی، توسعه ی گردشگری پایدار، مفید و سودمند، ارائه ی جاذبه های پیدا و نا پیدای بندر انزلی، استان و منطقه. آشنایی با ملل و اقوام دیگر جهت رشد، شکوفایی و بروز خلاقیت در مردمانم به امید آنکه آن باشیم که باید باشیم.


سخنی پیرامون سفر:
سفر جذابترین، دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات عمر آدمی ست که تا ابد همراه اوست. حتی یادآوری و مرور آن شادی و نشاط برایمان و نزدیکانمان به ارمغان می آورد. سفر انسان را هوشمند تر و پخته تر می سازد. جذابیت ها، تنوع طبیعی و جذابیت های محسوس و نا محسوس انسان ها،تنوع فرهنگ ها، گوناگونی، رنگ ها و رفتارها کمک می کند به بروز ابتکار، نوع آوری، خلاقیت و حتی نبوغ در کسب و کار.دانش زندگی را افزایش می دهد و زندگی را با نشاط تر آسان تر می سازد.سفر برطرف کننده ی اندوه هاست به دست آوردن روزی دانش و آداب زندگی و پیدا کردن دوست از مواهب سفر است.
سفر های کوتاه را با ما تجربه کنید و آماده ی سفرهای بزرگ و جادویی زندگی باشید
گردآورنده
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ق.ظ

بندر بسیار زیبای آلیسوند، نروژ + تصاویر

این بندر که از آب دره ی بورگوند تا کوه های سانمور آلپ گسترده شده، مملو از زیبایی های طبیعی می باشد. شهر آلیسوند به قرن 9 میلادی و زمان حکومت وایکینگ ها تعلق دارد. اما بعدها پس از آتش سوزی مهیبی که در سال 1904 در اینجا اتفاق افتاد، تمام شهر به سبکی جدید و مدرن بازسازی شد. امروزه برج و باروی شهر چنان رومانتیک و زیبا هستند که اینجا را به دلفریب ترین شهر در سراسر نروژ تبدیل کرده است. این شهر بزرگ ترین صادر کننده ی ماهی نمک سود می باشد اما مهمترین جاذبه ی آن همین زیبایی خارق العاده ای است که در دل این آب دره و قله های اطرافش جای گرفته اند. قله ی آکسالا با 550 فوت ارتفاع ازجمله مرتفع ترین قلل این اطراف می باشد.

شهر آلیسوند معماری منحصر بفردی دارد و با مجموعه ی وسیعی از برج ها، مناره ها و بناهای زیبا به مکانی رویایی تبدیل شده که برای گذران تعطیلات بسیار مناسب می باشد. این شهر یکی از مهمترین بنادر ماهیگیری کشور نروژ نیز می باشد و پیشرفته ترین ناوگان ماهیگیری سراسر اروپا را به خود اختصاص داده است. همچنین صنعت مبلمان سازی قدرتمندی دارد.

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

ازجمله فعالیت هایی که توریست ها می توانند در اینجا انجام دهند این است که از پله های فولیستوآ در پارک شهر بالا رفته و نمایی نفسگیر از سراسر آب دره و کوه هایش را مشاهده نمایند. اگر حاظر نیستید این 400 پله را بالا بروید، بدون شک زیباترین منظره ی طبیعی را از دست خواهید داد. اما از آنجایی که حتما باید این منظره را تماشا کنید، بهتر است یک تاکسی کرایه کنید تا مستقیما شما را به آن بالا برساند!! بر بالای کوه های این منطقه پله هایی تعبیه شده که بتوانید به راحتی در طبیعت بکر اطراف قدم زده و از مناظر زیبای جزیره و کوهستانی که آنرا احاطه کرده لذت ببرید. یک رستوران هم بر بالای پله ها وجود دارد که غذاهای ساده ی محلی را سرو می کند.

پارک دریایی آتلانتیک واقع در تونیسیت بزرگ ترین آکواریوم آب شور موجود در سراسر اروپای شمالی است. در اینجا امکاناتی مانند شنا و شیرجه نیز وجود دارد. پس از بازدید از آکواریوم بد نیست به دیدار از این ناحیه بپردازید که منطقه ای سرسبز با گذرگاه های بی نظیر است و مناظر منحصر بفردی از دریای آتلانتیک دارد. در این منطقه همچنین بقایایی از لوازم و ادواتی خواهید دید که از جنگ جهانی دوم بجا مانده اند.

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

پاز منطقه ی اسکاتیفلو می توانید قایق های سریع السیری را کرایه کنید و به مناطق توریستی معروف شهر سفر کنید یا مستقیما از ماهیگیران ماهی خریداری کنید یا حتی اگر هوا خوب باشد به قایقرانی در آب های زیبای اینجا مشغول شوید. تا وقتی اینجا هستید حتما باید از آب دره ی معروف گیرانگر هم دیدن کنید که جزو میراث جهانی به ثبت رسیده است. تابستان ها قایق هایی هستند که صبح ها توریست ها را به اینجا آورده و عصرها آنها را به شهر برمی گرداند. با اتوبوس و از راه خشکی هم می توانید به بندر اصلی بازگردید. زمستان ها حتما با اتوبوس به کوهستان رفته و اسکی روی کوه های این منطقه را تجربه کنید.

از دیگر فعالیت هایی که می توانید در این بندر انجام دهید این است که با تورهای شهری همراه شده و با تاریخ آن بیشتر آشنا شوید. کودکان و برخی توریست ها شاید از بازدید از جزایر اطراف و دیدن خانه های قدیمی وایکینگ ها بیشتر لذت ببرند. موزه های فضای باز و مناظره های فوق العاده جذابی هم برای عکس برداری خواهید یافت. به خاطر داشته باشید که حتما از موزه ی ملی هنرهای معاصر دیدن کنید. بازدید از جزیره ی گودوی و دهکده ی آلنیس و فانوس دریایی بی نظیر آن را نیز از دست ندهید.

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

به لطف وجود فرودگاه بین المللی ویگارا در فاصله ی 20 دقیقه ای این بندر، اینجا به راحتی برای تمام توریست های جهان قابل دسترسی می باشد. هتل های فراوانی هم در این ناحیه وجود دارند که می توانید از قبل آنها را رزرو نمایید. دمای هوای اینجا ملایم است اما زمستان ها بادهای شدید می وزد. ژانویه سردترین فصل سال می باشد و کمترین دمای اینجا -11 درجه بوده که در فرودگاه ویگارا به ثبت رسیده است.

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

بندر آلیسوند، نروژ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
محمود عباسیان امین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی