caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica

فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان

caspian persica
هدف وبلاگ:
گردشگری دریایی، توسعه ی گردشگری پایدار، مفید و سودمند، ارائه ی جاذبه های پیدا و نا پیدای بندر انزلی، استان و منطقه. آشنایی با ملل و اقوام دیگر جهت رشد، شکوفایی و بروز خلاقیت در مردمانم به امید آنکه آن باشیم که باید باشیم.


سخنی پیرامون سفر:
سفر جذابترین، دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات عمر آدمی ست که تا ابد همراه اوست. حتی یادآوری و مرور آن شادی و نشاط برایمان و نزدیکانمان به ارمغان می آورد. سفر انسان را هوشمند تر و پخته تر می سازد. جذابیت ها، تنوع طبیعی و جذابیت های محسوس و نا محسوس انسان ها،تنوع فرهنگ ها، گوناگونی، رنگ ها و رفتارها کمک می کند به بروز ابتکار، نوع آوری، خلاقیت و حتی نبوغ در کسب و کار.دانش زندگی را افزایش می دهد و زندگی را با نشاط تر آسان تر می سازد.سفر برطرف کننده ی اندوه هاست به دست آوردن روزی دانش و آداب زندگی و پیدا کردن دوست از مواهب سفر است.
سفر های کوتاه را با ما تجربه کنید و آماده ی سفرهای بزرگ و جادویی زندگی باشید
گردآورنده
آخرین نظرات
شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۱ ق.ظ

از روسیه با عشق

از روسیه با عشق

روسیه روی نقشه گردشگری جهان، یک کشور جذاب تر می شود. آژانس فدرال توریسم در سال 2012 میلادی یک نظرسنجی به انجام رساند که گواهی بر این نظر است.

روسیه روی نقشه گردشگری جهان، یک کشور جذاب تر می شود. آژانس فدرال توریسم در سال 2012 میلادی یک نظرسنجی به انجام رساند که گواهی بر این نظر است. همانطور که از جمعبندی این نظرسنجی مشخص شد، 90 درصد خارجیانی که از روسیه دیدن کردند، مایلند دوباره به روسیه برگردند و سفر به این کشور را به دوستان و آشنایان خود توصیه می کنند.

توریست ها از 30 کشور جهان در این نظرسنجی شرکت داشتند. همه آنها برای نخستین بار بود که به روسیه سفر می کردند. بیش از 86 درصد آنها گفتند که نظر آنها در باره کشور تغییر کرده است.

الکساندر رادکوف رئیس آژانس « روس توریسم» در اینباره گفت: این نظرات گواه آن است که اطلاعاتی که در باره روسیه در خارج از کشور پخش و منتشر می شوند با آنچه توریست ها خودشان به چشم خود می بینند تفاوت بسیار زیادی دارند و مثل سیاه و سفید دو نقطه مقابل یکدیگر هستند. یعنی کسانی که به روسیه آمدند از سطح خدمات ارائه شده به آنها تعجب کردند و همچنین قدرت بالقوه توریستی روسیه را از نزدیک دیدند.

بنا به اطلاعات آمار روسیه، در سال 2012 میلادی بیش از 28 میلیون شهروند خارجی از روسیه دیدن کرده اند. افزایش تعداد گردشگران در مقایسه با سال گذشته 13 درصد بوده است. اکثراً توریست ها از آلمان، چین، آمریکا، انگلیس، فنلاند، ایتالیا و ترکیه به روسیه سفر کرده اند. آنچه به محبوب ترین مسیر توریستی در روسیه مربوط می شود، مثل گذشته باید از مسکو – سنت پطربورگ، و حلقه طلایی و تعدادی از شهرهای قدیمی در اطراف پایتخت روسیه نام برد. در اذهان توریست های خارجی، مارک های گردشگری روسی مانند بایکال، سیبری و ولگا جا افتاده است. استراحت گاه های قفقار را نیز می توان یکی دیگر از جهات آینده دار توریستی نامید.

زولتان شاموگی مدیر اجرایی سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد معتقد است که بازی های المپیک که در سال 2014 میلادی در شهر استراحتی سوچی برگزار خواهند شد یک امکان عالی برای روسیه است تا این منطقه را به جهانیان بشناساند.

چنین رویدادهای بزرگ بین المللی چهره جدید منطقه و کشور بطورکلی را شکل می دهد. این یک رویداد بسیار عالی برای ایجاد مارک جدید گردشگری است. کافیست بارسلون اسپانیا را به یاد آوریم که تا قبل از باز ی های المپیک جایی روی نقشه گردشگری جهان اشغال نمی کرد. و یا برای مثال، بازیهای قهرمانی جهان فوتبال در آفریقای جنوبی را به یاد آورید. این بازی ها نه تنها چهره جمهوری آفریقای جنوبی، بلکه تمام بخش جنوبی قاره آفریقا را تغییر داد. به این دلیل از این امکان باید استفاده کرد. سازمان جهانی گردشگری در زمان حاضر، روی تهیه گزارشی کار می کند که پیامدهای مثبت رویدادهای بزرگ برای گردشگری را مورد ارزیابی قرار می دهد.

بنا به پیش بینی سازمان جهانی گردشگری در دهسال آینده، مرکز جاذبه توریستی از غرب به شرق انتقال خواهد یافت. در زمان حاضر، چین، هند، کشورهای جنوب – شرق آسیا نقش هر چه بیشتری در توریسم بین المللی ایفا می کنند و مراکز سنتی گردشگری - اروپا را از دور خارج می سازند. به گفته کارشناسان سیل توریستی به روسیه هر سال 10-7 درصد افزایش خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
محمود عباسیان امین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی